Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren.

Select your product type to start searching by model

Product filter

Open de product filter rechts op het scherm om te beginnen met het zoeken naar uw onderdeel.

Product filter

Retouren / RMA-beleid


De garantieperiode kan verschillen per product of groep, afhankelijk van de staat van het product (gebruikt, refurbished, pulled of nieuw). U kunt de garantieperiode voor uw product(en) vinden op de productdetailpagina. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op.

Voordat u een garantieclaim indient, raadpleeg alstublieft de productdetailpagina om te controleren of uw product(en) nog steeds in aanmerking komen voor garantie.

Hoe werkt de RMA procedure?
Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, vragen wij u om het volgende in gedachten te houden bij het retourneren van defecte items:
  • Controleer of het product in aanmerking komt voor garantie; dit kan variëren afhankelijk van het type product. Meer informatie over de garantieperiode is te vinden in de productbeschrijving of op onze website, of in het informatiepaneel van uw account.
  • Verkeerd bestelde items moeten binnen 14 dagen worden teruggestuurd, op voorwaarde dat ze ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn. Ze moeten ook in dezelfde staat zijn als u ze van ons heeft ontvangen. De verpakking mag niet beschadigd zijn of voorzien zijn van stickers, en er mag niet op geschreven zijn.
  • Verpak de goederen goed om transportschade te voorkomen, bij voorkeur met de originele verpakking.
  • Verkeerd geleverde producten kunnen in overleg met ons worden opgehaald (rma@topmedia.nl). De bovenstaande regel met betrekking tot de verpakking is hier ook van toepassing, aangezien de bezorger geen verpakking bij zich heeft.
RMA Stap-voor-Stap
Stap 1: Download het RMA-formulier, vul de gegevens in en print het uit. (Als alternatief is er ook een Engelse versie beschikbaar.)
Stap 2: Verstuur het ingevulde RMA-formulier naar rma@topmedia.nl om een RMA-nummer aan te vragen.
Stap 3: Verpak de producten (inclusief het RMA-formulier) in de originele verpakking.
Stap 4: Verstuur de producten naar:
Topmedia B.V. (Afdeling RMA)
Nijverheidsweg-Noord 81
3812 PL, Amersfoort
Nederland
Als alle bovenstaande stappen correct worden gevolgd, kunnen we uw RMA-verzoek snel afhandelen. Als u vragen heeft over de procedure of de status van een geretourneerd artikel, neem dan direct contact op met onze Afdeling RMA via rma@topmedia.nl.

Bedankt voor uw medewerking,

Topmedia, Afdeling RMA



RMA-nummer 
Voor een correcte afhandeling van RMA-verzoeken maken we gebruik van RMA-nummers. Deze nummers zijn uniek en verplicht om een verzoek in te dienen en/of goederen aan ons te retourneren. U kunt een RMA-nummer aanvragen door uw ingevulde RMA-aanvraagformulier op te sturen naar rma@topmedia.nl, waarna u dit nummer kunt invullen op het RMA-aanvraagformulier en het verzendlabel.

Let op dat het niet hebben van een RMA-nummer voordat u goederen aan ons retourneert niet wordt aanbevolen, omdat dit uw RMA-verzoek kan vertragen of zelfs volledig kan worden geweigerd.

RMA Verzendlabels
Naast het RMA-formulier hebben we ook RMA verzendlabels beschikbaar die u aan uw zending kunt toevoegen. Deze zijn optioneel maar handig om toe te voegen vanwege het vermelden van het RMA-nummer.

Download (EN) | Download (NL)

Belangrijk: deze verzendlabels zijn ongefrankeerd; u moet dus nog steeds het verplichte verzendlabel van uw gekozen bezorgdienst toevoegen.

Retourperiode
We hanteren een retourperiode van 14 dagen voor producten die onnodig of onjuist zijn besteld.

Na deze periode worden uw producten niet meer verwerkt.

LCD/LED-schermen
We bieden een garantie van 30 dagen op pixeldefecten voor schermen die zijn gemarkeerd als A-kwaliteit.

Andere schermen hebben geen pixelgarantie.

Algemene RMA / Retourvoorwaarden
Wanneer we uw RMA accepteren, wordt de volledige kosten van het product gecrediteerd naar uw account. Dit geldt echter niet voor reeds betaalde verzendkosten. Bovendien worden eventuele extra verzendkosten die worden gemaakt bij het retourneren van het product aan ons gedekt door de koper.

In geval van fysieke schade aan het product vervalt de garantie.

Schade- / tekortmelding
Een melding van schade en/of defect moet binnen 48 uur na levering aan ons worden gestuurd.

Als dit niet gebeurt, kan vergoeding of vervanging van beschadigde producten worden uitgesloten.

Aan het laden
Aan het laden
MY ACCOUNT
ORDERS
CUSTOMER SERVICE
TOPMEDIA

© Copyright 2021 Topmedia BV. All rights reserved.
KvK Nr.: 63415097