Select your product type to start searching by model
Product filterRetour / RMA-beleid
De meeste van onze producten hebben een standaard garantieperiode van 12 maanden en in sommige gevallen meer, maar er zijn uitzonderingen voor gebruikte, gereviseerde of speciale verkoopartikelen. De garantieperiode wordt aangegeven in de gedetailleerde productinformatie.
Raadpleeg de productinformatie om te controleren of uw item(s) nog binnen de garantietermijn vallen.
Hoe werkt de RMA-procedure?
Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, vragen wij u de volgende stappen te volgen bij het retourneren van defecte artikelen:
- Controleer a.u.b. of het product geldig is voor garantie, dit kan variëren afhankelijk van het type product, meer informatie over de garantieperiode vind je in de product beschrijving of op onze website of in je accountinformatiepaneel.
- Om je RMA-procedure zo snel mogelijk af te ronden is het niet nodig om ons van tevoren op de hoogte te stellen, maar we vragen je wel om onze RMA formulier NLD.PDF te downloaden en de nodige velden (indien van toepassing) in te vullen en bij de retourzending te voegen.
- Verkeerd bestelde artikelen dienen binnen 14 dagen geretourneerd te worden mits ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking. Ook moeten ze in dezelfde staat verkeren als waarin u deze van ons ontvangen heeft. De verpakking mag niet beschadigd of voorzien zijn van stickers, ook mag er niet op geschreven zijn.
- Verpak de goederen goed om transportschade te voorkomen door indien mogelijk de originele verpakking te gebruiken.
- Foutief geleverde producten kunnen in overleg met ons worden afgehaald (rma@topmedia.nl). Bovenstaande regel omtrent verpakking geldt ook hier, aangezien de bezorger geen verpakking bij zich heeft.
RMA@topmedia.nl
Bedankt voor uw medewerking,
Afdeling RMA
Retourtermijn
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen voor producten die overbodig zijn of foutief besteld. Na deze periode worden uw producten niet in behandeling genomen.
LCD/LED Schermen
We bieden een pixelgarantie van 30 dagen op schermen die zijn gemarkeerd als A-Klasse.
Andere schermen hebben geen pixelgarantie.
Algemene RMA / Retour voorwaarden
Wanneer we uw RMA accepteren, worden de volledige kosten van het product aan u gecrediteerd. Dit is echter exclusief reeds betaalde verzendkosten. Daarnaast zijn eventuele extra verzendkosten die worden gemaakt door het product aan ons te retourneren, voor rekening van de koper.
Bij fysieke schade aan het product vervalt de garantie.
Schade / manco melding
Een schade en/of manco melding dient binnen 48 uur na de levering te worden gemeld.
Indien dit niet gebeurd, kan vergoeding of vervanging van beschadigde producten worden uitgesloten.