Topmedia BV

Skip to Main Content »

Search Site

Category Navigation:

You're currently on:

FAQ

.

Wat zijn de verzendkosten? 

De standaardverzendkosten bedragen €6.40 (ex.btw) per collo per zending tot een maximum van 32kg.

 

Leveren wij ook op zaterdag? 

Jazeker dit is onze Zaterdag Express levering, hierbij  zijn wij wel genoodzaakt €2,- extra in rekening te brengen. Heeft u dit liever niet dan kiest u gewoon de 'Standaard' verzending dan kunt u de bestelling op de eerstvolgende werkdag verwachten. 

 

Voorraadindicaties 

Topmedia BV importeert een groot deel van de producten zelf vanuit Azië. Wij hebben een eigen magazijn in Nieuwegein om zo te kunnen garanderen dat de producten zo snel mogelijk bij de klant terecht komen.

Status met een groen, het product is op voorraad in Nieuwegein en zal binnen 24 uur geleverd worden.

Status met een oranje, het product wordt meestal binnen 3 tot 7 werkdagen bij geleverd.

Status rood/oranje, dit artikel wordt bulk besteld en zal pas na enkele maanden geleverd kunnen worden.

Status rood, dit artikel is voor onbepaalde tijd niet meer leverbaar. 

 

Het bestelde product is niet meer leverbaar? 

Wij nemen contact met u op voor een eventueel alternatief, lukt dit niet dan annuleren wij de bestelling en storten uw aankoopbedrag (indien vooruitbetaald) terug op uw rekening,

 

Is het mogelijk om de bestelling op te halen? 

Ja dit is mogelijk, op werkdagen tussen 10:00 en 15:00, vanwege logistieke redenen is het niet mogelijk na 15:00 op te halen.

 

Kan ik een bestelling op een ander adres laten leveren? 

Ja dit kunt u heel gemakkelijk aanpassen in uw online account.

 

Wat is de garantieperiode op mijn product? 

Op elk nieuw product zit minimaal 12 maanden garantie en in sommige gevallen zelfs 24 of 36 maanden. Met uitzondering van zeer gebruiksgevoelige artikelen zoals bijvoorbeeld een projectielamp of inkt hier gelden andere garantietermijnen voor en staat aangegeven bij het product. 

Uitzonderingen zijn gebruikte, refurbished, 2e-hands en gebruiksartikelen, deze producten hebben vaak een aangpaste garantieperiode deze staat aangegeven in de productinformatie op de website.

 

 U heeft een defect product hoe verder? (RMA/ Retour)

Om uw RMA procedure zo snel mogelijk af te handelen is het niet nodig om deze vooraf aan te melden bij ons, wij vragen u wel graag de volgende stappen te ondernemen:

Voeg aub een document toe met daarop:
   -Uw order of factuurnummer.
   -Ons artikelnummer (SKU, dit is terug te vinden op het factuur/pakbon)
   -De reden van retour (korte klachtomschrijving)

Vermeld ook (indien van toepassing) of u een vervangend artikel wenst of uw aankoopbedrag retour.

Zorg dat u de retourzending voldoende frankeert anders worden deze geweigerd.

Vermeld duidelijk op de doos tav "RMA Afdeling".

De producten dienen goed verpakt te zijn inclusief accesoires, eventuele schade die is ontstaan tijdens transport door slechte verpakking doet de garantie vervallen.

Na ontvangst van de RMA artikelen zullen wij de artikelen testen, mocht hieruit blijken dat de schade is ontstaan door ondeugdelijk/onvakkundig gebruik dan behouden wij het recht alsnog de RMA te weigeren en eventuele (retour) kosten in rekening te brengen.

Een defect product zullen wij eerst pogen te repareren/onderdelen te vervangen, is dit niet mogelijk dan zoeken wij in overeenstemming met u een soortgelijk vervangend artikel en als dit niet van toepassing is zullen wij het artikel crediteren.

Ons streven is om alle garantiegevallen binnen 1 á 3 weken op te lossen.