Topmedia BV

Skip to Main Content »

Search Site

Category Navigation:

You're currently on:

Ondersteuning:

Verzending & Kosten
Uw verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en formaat van de zending.
Alle zendingen worden standaard met GLS FlexDelivery-Service verstuurd u ontvangt automatisch een bericht per e-mail wanneer uw zending is verstuurd. 
Dit bericht bevat uw track&trace gegevens en alternatieve bezorgopties zoals afhalen bij een GLS PakketShop, afleveren bij de buren of een andere dag inplannen.
Het is bij bepaalde artikelen mogelijk om via brievenbus met PostNL te versturen, dit geld alleen voor artikelen die daadwerkelijk door de brievenbus passen. Het standaard tarief voor PostNL is €2,50 
Standaardleveringen: Maandag t/m vrijdag, aangeboden door GLS vanaf 09:00 t/m 18:00 - prijs €6.40 (ex.btw)
Zaterdaglevering: De prijs voor een zaterdaglevering bedraagt €8.40 (ex.btw)
Expresslevering (Time Definite): De volgende (werk)dag gegarandeerd geleverd:
                                             - vóór 09:00 - €39.50 tot 5kg (tussen 08:00 en 09:00)
                                             - vóór 12:00 - €12.50 tot 5kg (tussen 08:00 en 12:00)

 

Algemene Voorwaarden
 Download hier onze algemene voorwaarden.
Machtigingsformulier automatisch incasso.
 Download hier het machtigingsformulier.

 

Openingstijden & Afhalen
Openingstijden: Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag vanaf 10:00 tot 18:00. 
Afhaaltijden: U kunt bij ons uitsluitend afhalen van maandag t/m vrijdag vanaf 10:00 tot 15:00 dit geldt alléén voor vooraf bestelde en voorradige orders. Het is niet mogelijk aan de balie bestellingen te plaatsen of aan te passen.
Na 15:00 worden geen afhaalorders meer gereed gezet deze kunt u de volgende ochtend vanaf 10:00 bij ons ophalen. Het is tevens niet mogelijk om aan de balie te pinnen of met contact geld af te rekenen, u dient uw bestelling vooraf betaald te hebben tenzij u bij ons een 'SEPA incasso' of 'op rekening' overeenkomst heeft.

 

RMA & Garantie
Op elk product van Topmedia zit een standaard garantie van 12 maanden tenzij anders aangegeven door één van onze medewerkers of aangeven bij de informatie van het artikel op onze website.
Hoe werkt de RMA aanvraag procedure?
Om u en in zekere mate ons optimaal te kunnen helpen vragen wij u de volgende stappen te volgen voor het retour sturen van defecte artikelen.

1 - Controleer aub of het product in de garantietermijn valt, dit kan varieren aan de hand van het type product, meer informatie over het garantietermijn vindt u bij de artikelomschrijving op de website.

2 - Om uw RMA procedure zo snel mogelijk af te handelen is het niet nodig om deze vooraf aan te melden bij ons, wij vragen u wel graag de volgende stappen te ondernemen:
  A Voeg aub een document toe met daarop:
     -Uw order of factuurnummer.
     -Ons artikelnummer (SKU, dit is terug te vinden op het factuur/pakbon/).
     -De reden van retour (korte klachtomschrijving).
  B Vermeld ook (indien van toepassing) of u een vervangend artikel wenst of uw aankoopbedrag retour.

3 - Bij ontvangst van de retourzending worden de artikelen gecontroleerd en elektronisch verwerkt, u kunt ter allen tijde de status van uw RMA opvragen bij één van onze medewerkers, stuur uw vraag naar RMA@topmedia.nl
Indien reparatie van een artikel niet mogelijk is, een lange levertijd heeft of end-of-life is dan word deze vervangen door een soortgelijk artikel, als dit ook niet mogelijk is word het artikel gecrediteerd.
Wij streven ernaar om RMA's binnen 1 tot 3 weken af te handelen.

Search by model



Search

Newsletter

Newsletter

Compare Products

You have no items to compare.

My Order

You have no items in your shopping cart.

Request Product

Kunt u een onderdeel niet vinden?

Vraag het ons.

Nieuwe producten

Ons assortiment wordt regelmatig uitgebreid.

Bekijk onze nieuwe producten